Fredag, 15. juli 2022

Der er flyttet et spøgelse ind i min GPS. Det skete efter regnen på vej herned. Spøgelset taster selv på skærmen og prøver at føre mig mærkelige steder hen. Det var sikkert samme spøgelse, der var flyttet ind i mit hovede, da jeg skulle fra Altenahr til Pünderich ved Mosel. Så da jeg alligevel skal nordpå i dag, lægger jeg lige vejen forbi Trier, hvor jeg kan købe en ny Tomtom GPS. Ellers kommer jeg nok ikke hjem.  Vejen derind gik meget fint og jeg fik hurtigt tilrettet GPS, så jeg kunne køre videre til Turnhout i Belgien (8WFX+23 Turnhout, Belgien), men forinden kunne jeg ligeså godt se byen. Det er en gammel romerby, så jeg forventede en del ruiner, men det er der ikke.
Det eneste jeg fandt var en Basilika og så Porte Negra. Vel romertidens byport. Den er sort, men det skyldes måske forurening. Jeg spiste lige en Flammenkuche, inden jeg kørte videre til Turnhout.  Jeg skal bo der to dage og hvad jeg skal der, vil jeg lade være en "Cliff Hanger" til i morgen. 

Ved Liege kom jeg ind i en kæmpe sløjfe (MF9Q+FWF Ans, Belgien). Jeg ved stadig ikke, om jeg kom til at overse en afkørsel, men GPSen førte mig rundt, så jeg var ved at blive rundtosset, men kom til sidst ud på den rigtige vej videre. Uden GPSen ville jeg sikkert køre rundt dernede endnu. Jeg kom fint til hotel Terminus i centrum ved markedspladsen. Jeg fik et fint lille enkeltrum og gik ned på hotellets fortovscafé og fik et par øl. Man bliver rigtig tørstig af at køre MC i varmen. Jeg spiste spareribs samme sted og gik op på værelset og så fjernsyn på min tablet, indtil jeg skulle sove

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mandag, 11. juli 2022

Tirsdag, 12. juli 2022

Torsdag, 7. juli 2022 - Til Ahr